About Me

My photo
I love writing and reading articles, traveling places, making friends etc... Currently, I am doing my PhD in Computer Science in University of Memphis, USA.

My Personal Page:
Personal Page
My Blogs:
1. Blog in Nepali
2. Blog in English
3. Technical Blog

नयाँ लेखहरु

गीत: वल गरेर त्यो मन यता

Posted by Nobal Niraula ( नोवल निरौला ) Saturday, August 28, 2010

आजकल निकै चलेको गित "वल गरेर त्यो मन यता" ( Bal garera tyo maan yeta) भन्ने गीत मलाई पनि मन पर्छ। स्वरुपराज आचार्यले यसलाई निकै राम्रोसँग गाएका छन् :

Lyrics
------------------------------------------------------------
(बल गरेर त्यो मन यता मोड भन्दिन म
माया गर्छ्यौ था'छ मलाई छोड भन्दिन म ) २
तर,
खुसी अन्तै मिल्छ भने, तिमीलाई धेरै २
मैंसङ्ग नाता, जोड भन्दिन म २
म त माया गर्छु तिमीलाई २

म मात्रै कहाँ हो र तिम्लाई माया गर्ने २
तिम्ले आफ्नो आफन्तलाई होला सोध्नुपर्ने
रित्याई त्यो जन्मघर छोडि के गर्छौ तिमी
जन्मघरसँगको नाता तोड भन्दिन म
पराईको पच्छौरी त्यो ओड भन्दिन म
तर
खुसी अन्तै मिल्छ भने तिमीलाई धेरै
मैंसँग नाता जोड भन्दिन म
म त माया गर्छु तिमीलाई

वाटो सवै सजिलो त कहाँ हुन्छ हिड्न
मन पराई एउटालाई यात्रा नहोस भिन्न
गाह्रो हुन्छ कहिले काँहि साँचो माया चिन्न
तिम्रो माया टुक्रा पारी फोड भन्दिन म
फल नदिने व्रिक्षलाई गोड भन्दिन म
तर
खुसी अन्तै मिल्छ भने तिमीलाई धेरै
मैंसँग नाता जोड भन्दिन म
म त माया गर्छु तिमीलाई

बल गरेर त्यो मन यता मोड भन्दिन म
माया गर्छ्यौ था'छ मलाई छोड भन्दिन म
तर,
खुसी अन्तै मिल्छ भने, तिमीलाई धेरै २
मैंसङ्ग नाता, जोड भन्दिन म २
म त माया गर्छु तिमीलाई २
***

- समाप्त -

0 comments

Post a Comment

Blog Archive

World Clocks


France
Nepal
Thailand
Korea, Japan
Iowa,Georgia
Australia
BC,Vancouver

Number of Visitors