About Me

My photo
I love writing and reading articles, traveling places, making friends etc... Currently, I am doing my PhD in Computer Science in University of Memphis, USA.

My Personal Page:
Personal Page
My Blogs:
1. Blog in Nepali
2. Blog in English
3. Technical Blog

नयाँ लेखहरु

खोलाको आवाज

Posted by Nobal Niraula ( नोवल निरौला ) Thursday, January 28, 2010

खोलाको आवाज: "माथि गाउँभरी पानीको हाहाकार छ, गाउँतल चिच्चाउँदै म वग्छु। कसैले वुझ्न सक्दैनन् मेरो आवाज। उनीहरु म सुसेल्दै र रमाउँदै वगेको ठान्छन् । तिनीहरुलाई के थाहा यो मेरो सुसेली हैन चिच्चाहट हो। हो चिच्चाहट, जसले जन्मथलोमा उपयोगीकाम नगरी वहिरहनुपरेको छ। म सुसेली र चिच्चाहट छुट्याउन सक्ने राजनेताको आशमा वर्षौदेखि छट्पटाउँदै वगिरहेंछु वगिरहेंछु...."

Ambika दिदीको कमेन्ट :):
खोला आफैमा सुन्दर छ, जता बगे पनि कोही न कोहीलाई दिन सक्ने उसको खुबी छ. सुसेली र चिच्याहट छुट्याउन नसक्ने राजनेताका बिचमा आफ्नो उपयोगिता देखाउन नपाएकोमा धेरै बिस्मात नगर्नु नै बेस खोलाले / तर मन त हो खोलाको कहाँ मान्छ र, तीस प्रतिसत आफ्नो छ्यमता कम भैरहेको छ मात्र बिबसतामा

- समाप्त -

1 Responses to खोलाको आवाज

  1. Mukta Says:
  2. very true..

     

Post a Comment

World Clocks


France
Nepal
Thailand
Korea, Japan
Iowa,Georgia
Australia
BC,Vancouver

Number of Visitors