About Me

My photo
I love writing and reading articles, traveling places, making friends etc... Currently, I am doing my PhD in Computer Science in University of Memphis, USA.

My Personal Page:
Personal Page
My Blogs:
1. Blog in Nepali
2. Blog in English
3. Technical Blog

नयाँ लेखहरु

गीत- चिठ्ठी आएन

Posted by Nobal Niraula ( नोवल निरौला ) Sunday, May 16, 2010

चलचित्र ट्रक ड्राईभर को चिठ्ठी आएन भन्ने गीत 14 May को Voice of Teen भन्ने कार्यक्रममा हेर्न पाउँदा त्यो फिल्म हेरेको संझना आयो ...। Voice of Teen नेपाल टेलिभिजनवाट प्रसारण हुने मलाई मन पर्ने एक कार्यक्रम हो।


***
**
*
{ चिठ्ठी आएन, चिठ्ठी आएन
मेरो मायालुको मलाई चिठ्ठी आएन } २
मेरो जीन्दगीको मलाई, चिठ्ठी आएन
 चिठ्ठी आएन,  चिठ्ठी आएन
मेरो मायालुको मलाई चिठ्ठी आएन
मेरो जीन्दगीको मलाई, चिठ्ठी आएन
चिठ्ठी आएन, चिठ्ठी आएन
मेरो मायालुको मलाई चिठ्ठी आएन 

{ घर छोड्दा चिठ्ठी लेख्ने वाचा वन्धन थियो
खवर केही नपाउँदामा यो मन रुने भयो  } २
साथीभाइको चिठ्ठी आउछ, मेरो आएन
 चिठ्ठी आएन, चिठ्ठी आएन
मेरो मायालुको मलाई चिठ्ठी आएन

जरुरी थियो, मनको कुरा, मनमै रह्यो
प्रिय तिमीलाई संझदा खेरी आँशु नै छुट्यो मेरो 
आँशु नै छुट्यो
हुलाकी वाटो हेर्न मैंले छोडिन
चिठ्ठी आएन, चिठ्ठी आएन
मेरो मायालुको मलाई चिठ्ठी आएन

{ हिजो राती सपनीमा उनीलाई देखें
सपनीकै आधारम एउटा चिठ्ठी लेखें } २
संचो विसंचो कस्तो छ है, थाहै भएन
 चिठ्ठी आएन,  चिठ्ठी आएन 
मेरो मायालुको मलाई चिठ्ठी आएन
मेरो जीन्दगीको मलाई, चिठ्ठी आएन
 चिठ्ठी आएन,  चिठ्ठी आएन
मेरो मायालुको मलाई चिठ्ठी आएन
*
**
***
- समाप्त -

0 comments

Post a Comment

Blog Archive

World Clocks


France
Nepal
Thailand
Korea, Japan
Iowa,Georgia
Australia
BC,Vancouver

Number of Visitors