About Me

My photo
I love writing and reading articles, traveling places, making friends etc... Currently, I am doing my PhD in Computer Science in University of Memphis, USA.

My Personal Page:
Personal Page
My Blogs:
1. Blog in Nepali
2. Blog in English
3. Technical Blog

नयाँ लेखहरु

प्यारिस - मलाई मनपर्ने सहर

Posted by Nobal Niraula ( नोवल निरौला ) Wednesday, May 12, 2010

कसैले पेरिस भन्छन्, कसैले प्यारिस। फ्रेन्चमा 'पाहि'(नेपालीमा ठ्याक्कै उच्चारण मिल्ने गरि लेख्न सकिन किनकि त्यो उच्चारण नेपालीमा छैन ) भन्ने भएकोले मलाई प्यारिस भन्न मन लाग्छ। यसलाई कसैले City of Light भन्छन् त कसैले City of Love। शव्दै केलाउने हो भने नेपालीमा पनि प्यारिस = (प्यारी‌+सङ्ग) भनेर भन्दा अर्थ मिल्ला :D । हैन प्यारिस = प्या + रीस भनेर भन्नेहरुपनि होलान् :D । जे भनेपनि मैंले घुमेका १० वढी देशका शहरहरुमध्ये सवभन्दा मन परेको सहर प्यारिस नै हो। कर्मथलो भएरपनि हुन सक्छ।

म डा. तारानाथ शर्माको 'प्यारिसकी पोक्ची' भन्ने कथा संझिन्छु अनि रम्छु।यो कथा अलि तेस्तै छ, होस पुर्याएर पढ्नु नि ? (यहाँ उपलव्ध छ) लेख्न पनि कति मिलाएर लेख्न सकेको होला वा वा। डा. शर्माले प्यारिसकी पोक्चीलाई मैले भेट्नु  ४४ बर्ष अघि भेटेका रहेछन् (१ जुलाई १९६३ मा)। उनले निकै राम्रो किसिमले वयान गरेका छन् पोक्चीलाई भेट्न जाँदा र भेट्दाको क्षण। सानो अंश : "पोक्चीलाई बिहे गर्नु असम्भव र अक्कासे भएझैं यस नाउँ नभएकी सुन्दरीलाई पाउनू पनि उत्तिकै असम्भव लागेर आयो। हात हेरें मोरीका कलकलाउँदा थिएँ। खुट्टा हेरें, लाम्चा थिए। गाला रातिंदै थिए, आँखा पानी थिए काला धूपीका रूखहरुद्वारा घेरिएर। कम्मर कसिंदो मर्किंदो थियो, बटारिंदो थियो। यस्ती आइमाई पाए म जीवन धन्या मान्ने थिएँ। तर झल्याँस्स सम्झें – मेरा मुलुकमा पनि त युवतीहरु यसभन्दा कम छैनन्। आ मर् है तारा, जाँसुकै मर्। जुरुक्क उठें र सरासर पोक्चीतिर गएँ। पहेंलो सारी अझै थिई र मतिर उत्सुक उत्सुक हेर्दै मुस्काई। म त्यसलाई हेर्न आएको थिइनँ।...."

मैंले प्यारिसकी पोक्चीलाई भेट्दा पनि शर्माजीले भने झै राम्री देखें। पोक्चीले डाईटिङ्ग र एक्सरर्साइज गर्छे कि के हो, आज पनि उ उत्तिकै च्वाँक देखिन्छे। शर्माजीले पोक्चीले मलाई हेर्दै रुँदै गरी भन्थे, मलाई पनि उसले त्यसै गरी र माया लगाई।उसको आँखामा जादु छ। सायद ठिटाहरुलाई उसले त्यसैगरी नजर लाउँछे अनि मन पगाल्छे। शर्माजी र म दुवै गएको भए पोक्चीले कस्लाई हेर्थि होला कुन्नी ? पक्कै पनि अहिलेको लक्का हिरो मलाई नै हेर्थी होली। शर्माजीले पोक्चीलाई एकपाली त भेटेहोलान, म त पोक्चीलाई वेलावेलामा भेट्न गईरहेको हुन्छु।त्यसैले शर्माजीलाई भन्दा पोक्चीले मलाई नै माया गर्छे भन्ने कुरामा कुनै सङ्का छैन। 

प्यारिसमा पोक्ची भएर मात्र हैन मलाई अरुकुराले पनि मन खिच्छ। मौसम पनि राम्रै छ। धेरै कुराछन् प्यारिसवारे लेख्नु पर्ने। म विस्तारै अपडेट गर्नेछु।अहिलेलाई भने केहि तस्विरहरु (स्रोत: फोटोमा क्लिक गरे थाहा हुन्छ)

तस्विर: Eiffel Tower 

तस्विर: Arc de Tromphe

तस्विर: पोक्ची (Monalisa) को घर (Musee du Louvre)

- समाप्त -

3 comments

  1. SARU Says:
  2. SO SWEET
    tapaiko manparne peris ma tapaiko fulbari marfat gumna paye. thank you so much SO SWEET PERIS I LIKE PERIS.

     
  3. You are welcome SARU. SARU lai maile chinina. Anyway, thank you for visiting my blog.

     
  4. NOBAL gi tapaiko fulbari blog ko ma naya darsak ho.euta kura bhanchhu mind nagrnu hai plz....
    malai tapai harule jastai aafnai blog banaune rahar 6 yesko lagi k garnu parla.so ko jankari mero ID (sarita.ezee@yahoo.com) mail garidinu hai.yeti help garidinu hai.tespchhi ma pani aaunechhu naya naya kosele liyera blog ma.

     

Post a Comment

Blog Archive

World Clocks


France
Nepal
Thailand
Korea, Japan
Iowa,Georgia
Australia
BC,Vancouver

Number of Visitors