About Me

My photo
I love writing and reading articles, traveling places, making friends etc... Currently, I am doing my PhD in Computer Science in University of Memphis, USA.

My Personal Page:
Personal Page
My Blogs:
1. Blog in Nepali
2. Blog in English
3. Technical Blog

नयाँ लेखहरु

गीत: केही आधुनिक गीतहरु

Posted by Nobal Niraula ( नोवल निरौला ) Wednesday, November 11, 2009

अनवरत गित सुन्ने क्रममा सुनेका यि आधुनिक गीत निकै राम्रा छन् :

  1. उठ उठ, उठेनौ भने अरुले कुल्चि दिन्छ
  2. सडकको छेउमा वसी रुँदै छु म एउटा,
    मलाई पनि देखि देउन सव्लाई दैख्ने देउता
अनि निकै नै राम्रो गित चाँहि यहाँ:
गित "सिरियस" भएपनि यस्को संगित, भाका अनि शव्द सवैपक्ष राम्रा छन्भावनालाई यस्ता शव्दहरुमा ढाल्न सक्ने मान्छेको खुविको प्रसंसा गर्नैपर्छ। यस्तो लेख्न सक्ने दिन कहिले आउने हो कुन्नि ;)
----------------------------------------
{
(तिमी फूल्यौ कतै, म फूलें कतै) २
(जहाँ फूलेपनि, हाम्रो सुगन्ध मिल्दो रहेछ) २
} २

{
जसलाई म चाहें, त्यो पाउन सकिन;
जसलाई म पाएँ, त्यो चाहना हैन
} २
(जिउन जीवनसँग संझौता गर्दा) २,
(नचाहेनी विष पिउनु पर्दोरहेछ) २
(तिमी झर्यौ कतै, म झरें कतै) २
(जहाँ झरे पनि हाम्रो वेदना मिल्दो रहेछ)२
तिमी फूल्यौ कतै, म फूलें कतै
जहाँ फूलेपनि, हाम्रो सुगन्ध मिल्दो रहेछ

{
संगै जिउने मर्ने संकल्प थियो,
खै कल्ले हो हाम्लाई दुईकिनारा वनायो
} २
(अतितलाई संझी, नरोईरनु तिमी) २
(जति रोएनी भुल्नु त पर्दो रहेछ) २

(तिमी रोयौ कतै, म रोएँ पनि कतै) २
(जहाँ रोएपनि, हाम्रो आँशु त मिल्दो रहेछ) २
(तिमी फूल्यौ कतै, म फूले कतै) २
(जहाँ फूलेपनि, हाम्रो सुगन्ध मिल्दो रहेछ) २
----------------------------------------

0 comments

Post a Comment

World Clocks


France
Nepal
Thailand
Korea, Japan
Iowa,Georgia
Australia
BC,Vancouver

Number of Visitors