About Me

My photo
I love writing and reading articles, traveling places, making friends etc... Currently, I am doing my PhD in Computer Science in University of Memphis, USA.

My Personal Page:
Personal Page
My Blogs:
1. Blog in Nepali
2. Blog in English
3. Technical Blog

नयाँ लेखहरु

अजम्वरी गित- दाई त मेरो लाहुर जाने

Posted by Nobal Niraula ( नोवल निरौला ) Monday, November 17, 2008

मैले धेरै दिन देखि सुन्न खोजेको गित बल्ल आज फेला परेको छ।
युक्त गुरुंग र सावित्रि साहको आवाजमा रहेको यो गित जति सुने पनि सुनौं सुनौं लाग्छ।



dai ta mero lahura ja.MP3 - sabitri shaha,yukta gurung

वैनी:
दाइ त मेरो लाहुर जाने, म वैनि त संझेरै रोईरने

दाइ:
आफ्नै घर फर्केर आउँला हो, संझि संझि मैं चीठी पठौला

वैनी:
{ दशैं आउला तिहार आउला, निधारमा को टिका लगाउँला } 2
{ मखमली फूलको थुंगा टिपि, माला गाँसि मै रोईरहुँला } 2

दाई:
{ दशैं आउँदा तिहार आउदाँ, घर सम्झि मै फर्की आउँला }2
{ वैनी तिम्लाई वुट्टे सारी माथि, मखमली चोलिया ल्याईदिउँला }2

वैनी:
दाइ त मेरो लाहुर जाने, म वैनी त संझेरै रोईरने

दाइ:
आफ्नै घर फर्केर आउँला, संझि संझि मै चिठी पठौला

वैनि:
{ थाली भए अक्षता ली, वुढा वावा वसेर पिंडिमा }2
{ आईपुगेन छोरो मेरो भन्दैई, झुल्केघाममा मुलवाटो हेर्नेछन् }2

दाइ:
{ वर्ष दिनको आशिष थाप्न, लाहुरवाट म घर आउने छु}2
{ फूलपाती ढाका टोपि ओडि, वावा आमा दुवैलाई ढोग्ने छु}2

वैनी:
दाइ त मेरो लाहुर जाने, म वैनि त संझेरै रोईरने

दाइ:
आफ्नै घर फर्केर आउँला हो, संझी संझी मै चीठी पठौला
संझि संझि मै चीठी पठौला

वैनी:
म वैनि त संझेरै रोईरने- सुक्क सुक्क

दाइ:
संझि संझि मै चीठी पठौला

1 Responses to अजम्वरी गित- दाई त मेरो लाहुर जाने

  1. Prabesh Says:
  2. मलाई पनि !!!!!

     

Post a Comment

World Clocks


France
Nepal
Thailand
Korea, Japan
Iowa,Georgia
Australia
BC,Vancouver

Number of Visitors